Blivande Brandingenjör

Pluggar på LTU till brandingenjör

LP1 - rivstart!

Publicerad 2015-09-09 16:33:23 i , Allmänt,

Hej på er!
 
Nu har jag börjat tvåan och har massor att göra redan nu! Jag kan känna att det är rätt skönt att uppgifter börjas tidigt i kurser och inte efter att halva har gått för då blir det stressigt som tusan. Har i alla fall kommit en bra bit på ett av projekten och har uppstart av den andra under denna vecka så det känns bra! Mycket att stå i som sagt men det är bara bra, sitter man inte på latsidan.
 
Har för övrigt fått upp min tv och detta gjorde att jag har varit tvungen att möblera om, ni ska få se så fort jag fått undan alla småprylar som måste få ett hem :) Men jag är nöjd med hur det ser ut iaf, lyckades få det väldigt mysigt trots den lilla ytan jag har att bo på. Förstår inte hur jag kan ha så sjukt mycket prylar, eller det är många småprylar och dessa lägenheter är inte konstruerade för småprylar utan bara stora prylar. Hehe nä men senare blir det nog att införskaffa några små lådor att sortera dessa prylar i!
 
Tror jag ska ta tag i och bli klar med undanstuvningen av alla prylar innan det är middagsdags!
 
Halsduk-säsongen har dragit igång här uppe nu! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela