Blivande Brandingenjör

Pluggar på LTU till brandingenjör

WHITE FLOWERS

Publicerad 2015-10-02 14:47:27 i Allmänt,

God dag på er!
 
Ikväll har jag massa roligheter för mig efter en fullproppade vecka. Det är nämligen Välkomstsittningen för ettorna ikväll och eftersom jag är med i festkommitén så har jag varit med och planerat hela sittning och haft hand om inbjudan samt sånghäftet. Alltid lite roligt med sittningar och även de pubar vi annordnar varje år/läsperiod. Det som är bra är att vi har fått lite tillskott till vår grupp så vi kan göra mera! Annars har denna vecka mest bestått utav plugg, plugg, plugg och tja lite mera plugg. Igår sa min kropp ifrån och jag gjorde inte mycket skolarbete då så väger upp det mot att göra lite i helgen istället. Hjärnan ville liksom inte funka och då är det ingen idé att tvinga den för då kan den ge upp flera dagar i sträck och det är värre än att ta en halvdag!
 
Har börjat inför ikväll med att vika sånghäftena och börjat digga låtar från 90-talet på hög volym för att komma in i rätt stämning för kvällen! Nu kom "Mambo No. 5" med Lou Bega upp på Spotify och då kommer man alltid igång, har lite svårt att sitta stilla och skriva detta till och med. :o
 
Nä nu ska jag fixa det sita här hemma innan några i vänner kommer hit på lite förfest! :)
 

Ha en awesome fredag allihop! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela