Blivande Brandingenjör

Pluggar på LTU till brandingenjör

STOCKHOLM

Publicerad 2015-10-13 13:10:25 i Allmänt,

 
 
God dag på er!
 
Det har redan gått en vecka sen sist! Helt sjukt, men tiden går riktigt fort just nu. För tillfället är jag i Stockholm och pluggar ca 8h varje dag. Kände att jag behövde komma hem en liten sväng och det har verkligen varit skönt. Jag åker hem igen på torsdag inför in redovisning på fredag. Har väldigt mycket att göra och har egentligen inte mycket till att blogga men det var dags för en liten paus så tänkte at jag lika gärna kunde passa på.
 
I helgen har jag bestämt att om det inte regnar och blåser storm ska jag komma ut en vända med kameran! Var riktigt länge sedan och det märks i arkivet jag har på datorn. Detta år har jag använd kameran vid årskiftet, februari, maj och nu i oktober. Annars har den legat och samlat damm.. Inte så värst skoj men intresset har sinat lite de senaste åren. Kan vara för att jag haft en hel del annat för mig och då kommer inte kameran i första hand på samma sätt längre! Ska försöka göra så att när det är ett evenemang nere på stan i Lule att jag tar mig ner med kameran så ni kan få se lite vad som sker där uppe i Norrland! Även bilder på norrsken ska jag försöka med.
 
Nä nu kallar böckerna igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela