Blivande Brandingenjör

Pluggar på LTU till brandingenjör

Det kan inte vara sant!

Publicerad 2015-10-06 10:13:55 i Allmänt,

God dag på er!
 
Idag är en av de få dagar då jag inte kommer sitta i skolan från 8-9 på morgonen till 15-16 på eftermiddagen. Kör halvdag idag och tror det kan behövas, dock så pluggar jag hemifrån och det är rätt skönt. Man behöver såndana dagar också. Utöver allt i skolan så jag blivit sjuk, inte så farligt än så länge, mest halsen som krånglar lite och har börjat hosta... Hosta är bland det värsta jag vet då den alltid blir så långdragen för mig, tar en halv evighet innan den är borta. Hoppas på att detta är något kortvarigt så jag orkar till 100% igen.. Nä nu ska jag fortsätta att gå igenom det till min kurs i riskhantering!
 
Hörs senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela