Blivande Brandingenjör

Pluggar på LTU till brandingenjör

Yellow Roses

Publicerad 2015-05-28 15:59:00 i , Allmänt,

Hej på er!
 
Just nu är jag inne i en intensiv plugg period och därav brist på inlägg. De kurser jag läser just nu är Matematisk statistik (MatStat) och kemi. Har suttit hela förmiddagen med MatStat och ska strax dra igång med lite kemi efter att jag fått i mig lite mellis och några clementiner. Finns väl inte så mycket mera att säga förutom att mellan 1 juni till 31 augusti kommer bloggen vara lösenordskyddad just i syftet till att jag ska vara Phösare och alltså okänd för de nya studenterna som kommer hit.
 
 Användarnamn: köttbulle
Lösen: köttbulle
 
Enkelt att komma ihåg är min tanke. Detta gäller alltså från och med 1 juni! Men skulle ni glömma av någon anledning så känner ni antagligen mig redan och lösen kommer finnas på fb för er! :) Kanske kommer en del intressanta inlägg i sommar, ska i alla fall försöka med tanke på att jag kommer spendera den på en brandstation :)
 
Senaste blommorna här hemma, gula vackra rosor :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela