Blivande Brandingenjör

Pluggar på LTU till brandingenjör

Känslan att snart flytta!

Publicerad 2015-05-29 15:22:53 i Allmänt,

Hej på er!
 
Snart bär min nästa flytt av, den är på måndag och jag får nycklarna kl 12. Är sjukt spännande då jag äntligen har min egna lägenhet efter lite drygt ett år här uppe. Äntligen kan man dekorera som man själv vill och verkligen göra sig hemmastadd. Även om jag spenderar den mesta tiden i min killes lägenhet är det skönt att ha något eget att komma iväg till ibland. Ungefär som nu, för nu sitter jag i lägenheten jag har bott i sedan årskiftet och har det bra. När jag kommer upp i höst har jag en spännande period med att fixa i ordning med lägenheten för det hinner jag inte nu innan jag åker till Sandö. Har två tentor och två inlämningar till nästa vecka så ska satsa på det iställlet för lägenheten. Däremot har jag tur att en vän här uppe kan hjälpa mig bära alla mina grejer till min nya lägenhet, den ligger i samma hus men en våning upp, så det lär gå dubbelt så fort i alla fall. Sedan är det bara storstädningen av lägenheten men tror inte det ska ta allt för lång tid då jag städade rätt norgrannt för inte allt för längre sedan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela