Blivande Brandingenjör

Pluggar på LTU till brandingenjör

Sommarens upplägg

Publicerad 2015-06-25 12:16:34 i Allmänt,

Hej på er!
 
Sitter nu på Räddningstjänsten Vallby i Västerås och har det bra. Tänkte att det var ett tag sedan jag skrev något här och det kändes som dags. Har funderat lite till och från över hur jag ska göra denna period när jag är här. Det jag har kommit fram till är att jag skriver lite varje dag men publicerar det fredag/lördag/söndag beroende på när det funkar. I just det huset jag bor i finns det inget internet och kan inte spendera hela tiden på kontoret med att uppdatera er. Just nu har jag väl tid då det är mycket strötid innan man kommer igång med uppgifterna osv. Därför blir det veckouppdateringar och framöver kanske det ser mer ut som att jag bara väljer vissa saker som hänt i veckan istället för dag för dag. Dock ska jag försöka skriva dag för dag då det blir betydligt roligare för mig att gå tillbaka och minnas allt knasigt jag kommer göra här!
 
Nu är det lunchdags och sedan i eftermiddag ska jag vara med i Västerås Cityfestival och representera Mälardalens Brand & Räddning så det ska bli kul!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela