Blivande Brandingenjör

Pluggar på LTU till brandingenjör

Hemmagjord "McFlurry" med Smarties

Publicerad 2015-07-27 18:43:07 i , Allmänt,

Hej på er!
 
I söndags så var jag nere på stan och fick ett sjukt sug efter en McFlurry så tänkte ta en när jag gick av tunnelbanen. Gick in på McDonalds och ställde mig i kö medans jag ögnade igenom menyn efter mig efterlängtade McFlurry, såg priset och vände och gick därifrån. Den kostade 22 kr! Helt sjukt, minns när jag gick i högstadiet och dom pushade för att den bara kostade 10kr. Väl ute från McDonalds så gick jag till Ica, först och främst för att köpa middag och tänkte varför inte göra en egen version av en McFlurry. Så jag köpte vaniljglass, jordgubbar och på choklad pluttar från lösgodiset (hittade inga Smarties) och gick hem. Hemma hittade jag även chokladsås så det blev rena rama lyx efterrätten som jag åt innan middag. Kan säga att färska jordgubbar gjorde hela denna skål med godheter perfekt! Får ta mig en skål till nästa söndag efter min kryssning med Julia. 
 
Hemmagjord "McFlurry" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela